Śnienie w gwiazdach

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością plus wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) i oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "rozpamiętywanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej zdeterminowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej praktyki nie są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie wewnątrz tym co jest". Można wywołać owo na wskroś uspokojenie umysłu tudzież utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym ba manifestuje się wyrazy współczucia także mądrość. Inna technologia polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy również percepcja razem co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu przedstawić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie zdradzać co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się białogłowa niezwykle spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to systematyczny ćwiczenie, całkowicie spójny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie plus inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysłowość koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi i wychodzi na wskroś nos. Myśli a dźwięki po prostu dowolnie przepływają, istotnie na kształt chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się ale wręcz na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć tudzież bezpośrednie doznanie pełnej przytomności plus nieograniczonej otwartości. Tylko w takim przypadku będzie się w środku stanie wiernie ściągać plon innym. Wyobraź sobie jak na przykład do wnętrza siedlisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze z większym natężeniem wewnątrz ciała. Kiedy aktualnie do głębi je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności także przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa z ciała we wszystkich kierunkach tudzież wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, tudzież świat zaczyna wyrzucać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem zaś pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj w ten sposób mozolnie w charakterze chcesz. Możesz podobnie próbować na głos czyli w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod ręką okazji roszczenie szczęścia na rzecz wszystkich istot (w środku tym zarówno na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadmiernie egzotycznym, możesz w trakcie wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie również wewnątrz innych. Postaraj się odczuwać to, owszem głęboko oraz bez ogródek, jak na przykład nic bardziej błędnego potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii a co więcej pełnej przytomności tak bardzo czasochłonnie, gdy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w środku bezpośredniej obecności, w "tu zaś w tym momencie". Po chwili podobny świat pojawia się jeszcze raz - niezakłócony tudzież doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany w środku całości w poprzek miłość. Wszystko jest świeże zaś nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, obojętnie od czasu tego azali o tym wiedzą, innymi słowy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się dodatkowo nasze ścierwo, atoli obecnie w tym momencie wolne od chwili słabości a chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, obecnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na skrajność wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w ciągu medytacji, stają się nieograniczone oraz docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich udręka a dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe eudajmonia - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dopuścić się to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, kondolencje, szczęście, równość)

Śniła mi się dramat lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony oraz było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem wstrząs, gdyż był w tym miejscu zademonstrowany wnikliwie taki sam jeden zaszłość, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie wejście do innych wymiarów dodatkowo czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, do którego przyczepiony był niezliczony towar poruszający, tedy przejąłeś proporcja uczuć osób biorących w środku przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia tak bardzo wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi również inne klęski żywiołowe w chwili, podczas jak wiernie mają miejsce. Gdy do tego stopnia się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widziadło opuszcza twoje ciało natomiast udaje się z misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz by pokrzepić ocalałych. Budzisz się wyczerpany, ponieważ ogromnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci wcześniejszy małe, czasem śniło mi się, iż w środku domu wybuchał pożar, tudzież ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie naprawdę miało miejscowość w środku twoim poprzednim wcieleniu, zaś czułość paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza naraz uwalnia część zablokowanych emocji tudzież pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wypadek bądź katastrofa, co mogę poczynić?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, atoli ta jednostka przypadkiem nie ponieść twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również asystent na rzecz ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem dodatkowo poproś anioły o asystent do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie młodzian mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie tudzież czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w duchu, twój syn dorastał wraz z tobą oraz twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten podejście doświadczania dodatkowo wzrostu, zamiast życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą do wnętrza dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, iż całość u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, oraz dalej poroniłam również nieraz śni mi się dwoje dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli tak, to wewnątrz kto wyjście mogę im pomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie do wnętrza snach, żeby przypomnieć ci, że wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą i rozwijają się, w miarę w charakterze ty tudzież twoja familia uczycie się plus doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, iż poczują inherencja do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi także wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczynka także powiedziała, jako ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż to nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo naprawdę cudowne. Musiałaś egzystować niezwykle otwarta dodatkowo wrażliwa, dlatego że córeczka miała wybór nawiązania spośród tobą w taki sposób żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna oraz przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie nie chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W kto rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda odsetek twojego snu owo jakikolwiek przejaw ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy bycie każdej tej części, oraz podobnie słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi wyjście na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mrowie pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była do wnętrza podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, lub też odczepić całą tę kulę tudzież szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które fortel było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, wszak może dopiero tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo ano: Muszę usunąć obciążenia finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom za poręka mi w rzeczy samej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I istotnie, także nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne dodatkowo mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych także oczywistych, to różni mieszkańcy postrzegają rzeczy w zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo ranga dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony metafora oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów a dlaczego ręce do pracy je mają? Co można z tym dokonać?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są od czasu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w innym wcieleniu, są uwięzione do wnętrza twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezradny lub schorzały, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym zupełnie, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy uczynić zadość te uczucia do wnętrza taki wybieg, do wnętrza który nie jest dozwolone było tego wyrządzić w czasie, jak było się istotnie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że wcześniej od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny sen być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać ustalony dostęp aż do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą śmiało transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W jaki rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda porcja twojego snu owo niejaki zasięg ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza obecność każdej tej części, oraz podobnie jak słyszysz ją i wysłuchujesz, co ma do przekazania, wnet znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać reakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wynik jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce wiele pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na ukończenie pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, tudzież wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę a sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, mimo to prawdopodobnie lecz tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca starcie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to ano: Muszę zabić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w ciągu poręka mi tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I w rzeczy samej, tudzież nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne także mogą nastawić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy w nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy i przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo sygnowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów a dlaczego społeczeństwo je mają? Co wolno spośród tym zrobić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz zbyt razem tłumione są odkąd nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub słaby, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym ogółem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć przez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, blisko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zaspokoić te uczucia w środku taki metoda, w środku jaki nie można było tego dopuścić się wewnątrz czasie, kiedy było się no bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że obecnie od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć niekończący się wejście do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez skrępowania przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiemy jak medytować

Leczenie turkusem

Środek czakramu