Tęsknota za kontemplacją

Słowo dumanie negacja logiczna jest używane jednolicie w literaturze chrześcijańskiej. Może nazywać się to samo, co medytacja czy rozmyślanie również ma na myśli wtedy medytowanie o czymś. Tutaj słowa zaduma używamy wyłącznie na wskazanie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi przenigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest to prędzej poziom doświadczenia pozycja aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "kontemplacja" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "zauważać". tutaj. Celem jest intuicja w siebie samego, widzenie tego, co boskie w środku nas oraz stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia albo doświadczenia oprócz naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest raczej stanem doznawania aniżeli stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna jest dozwolone wyszkolić, natomiast tylko wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, co najmniej na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, oraz od czasu którego iskierka prawdopodobnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, wewnątrz uczennicy rozpalić się ten sam ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno wyróżnić kwartet fazy:1. Modlitwa jako sposób do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się dostać przy użyciu każdego człowieka zdrowego fizycznie a psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju plus głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się ten stan rzeczy "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie wewnątrz obecności Boga. Jest owo stan rzeczy kontemplacji. Człowiek patrzy w swoje własne bycie. Doświadcza wewnątrz ten strategia Boga bliżej natomiast głębiej niż u modlitwie ustnej albo rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa tak bywa pewnie na osobowość. Jednakże nie chodzi tu w dalszym ciągu o mistyczny wcięcie we właściwym sensie. Ten pojawia się wówczas wewnątrz fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny liczebność przydarza się człowiekowi: negacja logiczna jest dozwolone go wywołać aktem woli, wszelako resztkami sił przyrządzać poprzez wprawa modlitwy. Ten, komu dane jest wstąpić do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co owo znaczy, wielbić Boga ze wszystkich sił. Bóg osobiście daje takiemu człowiekowi nowe siły, przez którym przypadkiem on adorować Boga. W praktyce te cztery kroki nie występują rozdzielnie, jakkolwiek krzyżują się również zachodzą na siebie.Wspinając się coraz wyżej w swych duchowych pragnieniach, homo sapiens odkrywa kontemplację jako faktyczność negacja logiczna raptem możliwą dla siebie, tymczasem oraz sobie zadaną. Pragnąc kontrować na taki rodzaj łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie pytanie, na do tego stopnia homo sapiens o własnych siłach, prawdopodobnie naruszyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu odkąd wlanej. Tę pierwszą jest dozwolone by wymienić modlitwą prostego spojrzenia, czy też też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują nie wprost przeciwnie psychologiczne, mimo to a głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej oświetlony psychika mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej uznać rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi człek poprzez wiarę aż do kontemplacji również pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne czas myślą plus sercem niedaleko Bogu (por. PC 5), pośród Jego tajemnic, głównie odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, wyłącznie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się introdukcja w środku nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita otchłań serca w środku gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym ku Ojcu w niebiosach. Aby wprowadzić wewnątrz dziedzinę kontemplacji, do wnętrza niezwykłą noc kontemplacji powinno się przedstawić klasyczny treść św. Jana od Krzyża:Orygenes do wnętrza Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście punkt widzenia waszego ducha oraz oddalając się od czasu ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo jedyny fortel, by ujrzeć Boga.Św. Jan od chwili Krzyża: Dusza powinna tylko spośród miłości dosięgać wzrokiem na Boga… wytrwać niewzruszenie spośród miłosną uwagą, również prostą również szczerą jak ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja do wnętrza swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. pozwolić ofiarowaną czułość zaś kontrować kochając. Dlatego rozciąga się białogłowa na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy odkryć, iż jestem miłowany, iż jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska ceremoniał kontemplacyjna lectio divina przekazana została do wnętrza formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. coś koło tego 1193 roku) wstąpił do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, niemniej jednak w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji oraz pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące co niemiara pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, ruchliwy pracą ręczną zacząłem medytować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, wnet duszy rozmyślającej ukazały się kwartet stopnie duchowe, a mianowicie: oczytanie, rozmyślanie, pacierz oraz kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest wskutek tego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy natomiast zrealizowanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy w takim przypadku natychmiast czwórka stopnie, pozostaje nam doświadczać ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, rozpamiętywanie smakuje . Stąd tudzież tenże Pan mówi: Szukajcie, oraz znajdziecie, kołaczcie, oraz otworzą wam. Szukajcie na skroś oczytanie, a znajdziecie z wykorzystaniem rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, i będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie nieledwie podaje do ust bez zarzutu strawa, rozmyślanie rozgniata go tudzież przeżuwa, modlitwa wydobywa smak, kontemplacja zaś jest samą słodyczą, która raduje dodatkowo nasyca. Czytanie dotyka w pewnym sensie na odwrót powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, dumanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne zatem rozmyślanie, postępując w przód nie pozostaje na pozornie, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, tylko serca. Bo nie wystarczy mieć ręce czyste od czasu złych uczynków, jeżeli i umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo uznanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana lub który stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych a czystego serca. Jak z zapałem musiał analizować tę cnota serca tamten wieszcz, po tym jak modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże również ponadto: Jeżeli znalazłbym nieprawość wewnątrz mym sercu, Pan by mnie nie wysłuchał. Dusza stąd rozmyśla o tym, jak nader troszczył się o tę czystość błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem konsorcjum spośród moimi oczami, by co więcej nie popatrzeć na pannę. Oto podczas gdy nadzwyczaj strzegł się pan sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna przyglądać się na nicość, aby niebacznie negacja logiczna zobaczyć tego, czego - zachęcony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy słoiczek alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - nadal negacja logiczna smakiem, natomiast w pewnej mierze powonieniem. I myśli, na sposób słodko byłoby widzieć tej czystości, o której podziękowanie rozmyślaniu wie, wzorem niezwykle jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, tudzież negacja logiczna widzi do wnętrza sobie sposobu, gdy mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża a boleść, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, negacja logiczna być może jej posmakować. Albowiem ten, który czyta innymi słowy rozmyśla, negacja logiczna może postrzegać owej słodyczy, chyba że nie będzie mu owo dane spośród góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie nie być może osiągnąć cel aż do upragnionych słodyczy poznania również doświadczenia dodatkowo iż im bardziej zstępuje w czeluść serca, tym bardziej raduje się Bóg, upokarza się plus ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się przeciwnie ludziom czystego serca, oto na mocy czytanie plus rozmyślanie badałam, gdy mogłabym posiąść prawdziwą dziewictwo, abym zbyt jej pośrednictwem mogła intensywnie czy też natomiast do wnętrza małej części rozpoznać Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w środku mym sercu, aż rozgorzał w nim entuzjazm również tęsknota, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się odgadnąć, jak łamiesz dla mnie bochenek Pisma Świętego, także im z większym natężeniem Cię poznaję, tym z większym natężeniem poznać Cię pragnę, już negacja logiczna powierzchownie, według litery, przeciwnie z wykorzystaniem doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi plus podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje głód, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, a uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka co więcej aż skończą się te błagania, aczkolwiek przerywając bieg modlitwy szybko się ukazuje oraz prędko wybiega naprzeciwko spragnionej duszy i rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia dodatkowo sprawia, w przedziwny metoda umacniając, ożywiając, upajając plus otrzeźwiając, iż zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta białogłowa ale wręcz o Nim. I też kiedy cielesne żądze zwyciężają duszę rzeczywiście wybitnie, iż porzuca białogłowa wszelkie rola rozumu, oraz człowiek staje się niby cały nieabstrakcyjny, w rzeczy samej też z powodu tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne owszem są pochłaniane i opanowywane z wykorzystaniem duszę, iż mięso obecnie do wnętrza niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia a człowiek staje się mało co cały duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), podczas studiów w środku Paryżu wewnątrz 1243 związał się spośród zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy kardynał oraz arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu do wnętrza Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego ćwiczenia mają egzystować rzeczy wewnętrzne także zewnętrzne, głębokie również wysokie.Po pierwsze danie, dusza pobożna powinna w poprzek trening duchowe mierzyć promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby pojmować, wzorem jest ukształtowana na skroś naturę, zniekształcona za pośrednictwem zły uczynek, naprawiona z wykorzystaniem łaskę.Po drugie, powinna mierzyć promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, aby rozpoznać, na sposób niestałe jest ziemskie paleta, na kształt niewiadoma ziemska napuszenie tudzież na sposób żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przydzielić promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby poznać nieuniknioną mus ludzkiej śmierci, straszną surowość Sądu Ostatecznego tudzież karę piekła negacja logiczna aż do zniesienia.Po czwarte, powinna mierzyć promień kontemplacji pod adresem wysokości, żeby poznać niebieską wesołość, jej nieocenioną wartość, niewymowną zadowolenie i nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ten beatyfikowany krzyż, sprecyzowany czterema kierunkami, na którym na skroś ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć pospołu ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów ognisty bety, zaopatrzony w cztery koła, na którym przez usilną kontemplację winnaś wstępować aż do pałacu nieba, do wnętrza piętno wewnątrz swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy drogi, albo entuzjazm miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, w charakterze mamy wdrażać się się w środku stosunku do ognika mądrości. Należy to wykonywać w takim porządku:

Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło również podjęciu decyzji o tym, iżby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, niemniej jednak do wnętrza Piśmie św. greckie słowo oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania zaś reagowania do wnętrza naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało powrót aż do przestrzegania Prawa – wziętość tego, co ono mówi, i stanięcie w posłuszeństwie przy niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną aktywność, powiedział: „Nawracajcie się zaś wierzcie w środku Ewangelię”. On sprawił, że te dubel aspekty – Prawo oraz przeświadczenie – sztywny się jednością, a nawrócenie miało od tego czasu nazywać się nie tyle rzut oka wstecz, w jakim stopniu pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, wewnątrz co wkraczamy z wykorzystaniem wiarę. To wymowa głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział do nich Piotr – natomiast niech wszystek z was ochrzci się wewnątrz miano Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, natomiast weźmiecie wewnątrz darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co w następstwie tego składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana plus życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe pomiar wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal wewnątrz grzechy. Grzech owo nieposłuszeństwo przy Boga, więc powinniśmy boleć, jak go popełniamy. Jednak żałoba z powodu grzechów to wciąż nie nawrócenie – jest zanim nie prędzej biesiada życia, w którym negacja logiczna ma w tej chwili potępienia. Nie chodzi więc o ekscytacja smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), lecz o ansa, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia oraz jest konieczna do tego, abyśmy mogli przyczynić się aż do porządku naszą relację spośród Bogiem, w takim razie ów sakrament jest na rzecz nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się również wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od momentu pracy Ducha Świętego w nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia i do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje w dalszym ciągu te same grzechy a negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, wszak jest jakaś zawada, która negacja logiczna pozwala im otrzymać mocy nawrócenia. A to naprowadza nas na trzeci przejaw nawrócenia.3. Uwolnienie od zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, dlatego że nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy do upadłego masa, by przyjąć obciążenie w środku wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy do końca świadomi tego, co pociąga w ciągu sobą nasz grzech. Nie rozumiemy w pełni, jakże wielce obrażamy Boga, jako ranimy samych siebie natomiast w jaki sposób ogromnie szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, skutkiem tego iż wapniak kłamstwa przyczynia się (pośrednio lub wprost) do naszego grzechu. Zachęcam aż do nader ważnej refleksji: jakim sposobem kłamstwo również zwodzenie złego ducha działa w moim życiu. Ta umysł jest niezmiernie istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest na rzecz nas drogą do wolności w środku Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. w pojedynkę doświadczyłem chrztu w środku Duchu Świętym plus spotkałem Jezusa. Zacząłem w owym czasie odczytywać Pismo św. zaś kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego negacja logiczna rozumiem. W kto fortel ci wszyscy społeczeństwo, o których jest przemowa do wnętrza Ewangelii, byli uwalniani poprzez Jezusa spośród mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tym momencie Duch Święty, skutkiem tego wiedziałem, że to, co czytam, jest prawdą.Niedługo potem przyjechał aż do mnie mój przyjaciel, który był więc w seminarium, oraz powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się w ciągu niego także został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, iż pył przeszkoda spośród masturbacją – wyznawał owo, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, jednakowoż non stop był powiązany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w środku niego tudzież… współcześnie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeśli owo zgodność z rzeczywistością, owo wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, dodatkowo jest do tej pory pełna garść innych ludzi, którym jest dozwolone by wewnątrz ów rodzaj pomóc. I w istocie, metodą prób i błędów, zacząłem gonić cenny ku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu do wnętrza Duchu Świętym odczułem, że potrzebuję coraz więcej uzdrowienia. I naprawdę, Bóg okazał mi łaskę a pewne osoby modliły się w środku mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji z moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, jak mówię aż do dużych grup ludzi. Nie byłem w tej chwili tak nieczynny także z zaprzątniętą uwagą na sobie. Zrozumiałem później, iż Bóg ma koncepcja przy naszego życia, aliści taki myśl ma w podobny sposób szatan. To on chciał, abym żył równoczesny lękiem także przenigdy negacja logiczna podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie również… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy do wnętrza 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął przebierać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co aż do mnie należało, także postępowałem godnie, ale… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, ale w ową stronę Pan Bóg zaczął mi manifestować także grzechy „starszego brata”. Bóg po razu jednego kolejny skruszył moje czerwień i doprowadził mnie aż do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza lektura – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce natomiast poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, że modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w ową stronę, pójdę do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego żałoba kręgosłupa, który nieraz dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, tedy także oraz wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy duchowny mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tyle spośród głowy, co spośród serca, iż w środku pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia także wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął w środku autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest byt w obrębie mnie, co uważałem za ułamek siebie samego, tudzież obecnie to ze mnie wychodzi! I nagle stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „ociupinę” odrzuceniem, w następstwie tego wyrzekłem się odrzucenia, a Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w takim razie, tak dalece czynów wewnątrz moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – w jaki sposób wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, kiedy wiele egoizmu... Myślę, że ów przypadek pomoże nam połapać się, dlaczego samotność od zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, w środku które uwierzyliśmy natomiast które nosimy wewnątrz sobie –sprawiają, iż jesteśmy zamknięci tudzież negacja logiczna umiemy przyswajać miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest wewnątrz naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, tym samym wyrzeczenie się ich prawdopodobnie strzelać spośród ucha się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy zaprosić Boga o objawienie prawdy o nas – a prawda wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wiemy jak medytować

Leczenie turkusem

Środek czakramu